Primeres impressions de BioBlitzBcn 2017

Posted by | 26 de maig de 2017 | General | No hi ha comentaris

La vuitena edició de BioBlitzBcn ha estat un èxit!

L’edició d’enguany ha tingut lloc en un espai més petit que l’any passat, però tot i això, tant la participació de ciutadans/es (728) i experts/es (40) ha estat molt bona, així com el recompte d’espècies: 287 !!!!

Els nous itineraris ofertats de Briòfits i sons de la Natura han tingut molt bona acollida i és de destacar l’elevada participació en l’itinerari de Líquens ( tots els grups plens).

El BioBlitzBcn aquest any també ha format part del Festival Barcelona Ciència que proposa un seguit d’actes per viure la ciència durant dues setmanes ( 15 – 28 de maig) a diferents llocs de Barcelona.

Mirades i moments del que va ser BiobBitzBcn2017:

El BioBlitzBcn aquest any s’emmarca en la campanya europea Deixa que creixi (Let it grow) que aplega tres de les associacions més grans d’Europa compromeses amb la  ciència: l’Associació Europea de Zoos i Aquaris (EAZA), la Xarxa Europea de Centres de Ciència i Museus (Ecsite) i Botanic Gardens Conservation International  (BGCI) amb l’objectiu de protegir el continent de la pèrdua de biodiversitat i de les espècies exòtiques invasores. www.letitgrow.eu

Més informació també a Barcelona, metròpolis : BioBlitzBcn: biodiversitat, ciència i participació ciutadana